helloooooo0

tjotjotjo . sämstaste uppdatteringen i historien?  men är så att jag inte varit  hemme sen i torsdags förra veckan , men gjorde ju ett inlägg från ems data . ah jo det stämmer! orkar inte berätta allt vi gjort, men lite. bilträff på maxi träffa massa roligt folk, o åkte såklart dom finaste bilarna med ! fick typ inga bilder därifrån.. för mobilen laddade ur, men den kvällen var vi ute o åkte till halv 5 på morgonen shit vilken kul dag det var!:D sen palla jag inte skolan idag heller, för fick reda på att jag blir nog kvar på iv 1 FUCKING HOR ÅR TILL .. kul liv aja lika bra kanske?:)  nu har jag inte tid med det här längre ! så vi hörs när vi hörs!

hahah jag kände för en stooor bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0