Blir så jävla fucking less!

Finns fan folk till allt dessvärre .. Förstår inte hur människor tänker ibland alltså! Folk som man träffat dödligt mycket umgås har kul med osv osv . Som en dag bara helt plötsligt inte hälsar inte ens kollar på en , vafan är det för jävla stil då? Bara för en liten skit grej ? Jag menar skärp er nu svenska folket visa att svenskarna kan vara hyggliga mot varandra! Men sånt folk jag just beskrivit är inga vänner , golddiggers är va dom är , om jag ska använda nåt millt ord! Ledsen för PMS inlägg men behövde få det sagt. Peace out BiTcH:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

om det är mig/oss du menar så kan jag iallafall stå för att jag vinkade som en tok minst 3 gånger utan att få någon respons tillbaka :((.. om det var för att du inte såg det vet jag inte men jag försökte iallafall för tycker att det här är så sjukt onödigt med tanke på hur roligt vi hade det.. hoppas det är bra med dig iallafall gumman! <3

2012-11-05 @ 10:07:32
URL: http://emelieringqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0