sluta med att jag o emelie fick åka majabuss hem fuck aina!

haha har inte så mycket minne från igår men det jag hört kan jag berätta ..
jag emilia o emelie mötte emilias pojkvän och hans 8 kompisar vid rece så skulle vi ta tåget till tranås tog typ 1 timma dit med tåg shit asso.. vi hade typ 8 platter öl o grejer , så vi börja supa redana då, ahvi skulle kolla bortamatch hästarna mot tranås klart hästarna vann med 2 poäng haha! jag sa att jag va under 15 så kom in gratis haha herregud!alla sa att jag skrek massa skit åt tranås klacken kan va sant xd sen när det va såhär paus så gick vi till skogen drack mer , för dom beslag tog alla öl som vi hade där inne, sen blev det att jag o nån stanna i skogen typ 30 min jag tuppa typ av så ha ringen aning om vad som hände.. sen ramla jag hela tiden så har fetaste blåmärkerna på benen o såren. sen sprang vi 2 km för att hinna med tåget, jag typ stanna alla blilar hela tiden xd  sen när vi va i rece i tranås så skulle det typ bli gängbråk o grejer ;o fatta ingenting , sen så vart det bråk mellan mig o nån kille,börja slå han;o han bah " hade du vart kille hade du legat på marken" jag bah skit i det slå mig shit asso ! sen när jag skulle gå o säga förlåt så trycken en annan kille upp mig mot väggen o knuffa mig, hahadå börja jag gråta allt smink bah rann , alla bah han gick för långt men han är sån. men vi vart vänner sen igen ! sen skrev nån spring över tåg spåret den kommer, sen den där tågköraren, vägra släppa in oss bah för vi gjorde det ??! då kasta nån in sin öl i hans hytt grej, då ringde han snuten, så snacka dom med oss o grejer.. men vi kom in till slut , men sen börja elias hota han som såhär går runt i tåget så väktarna kom, slängde av elias i kimstad jag bah va i helvete håller ni på med era fittor så gick jag med ut och bah han ska på igen , till slut kom han på , fick sitta längst fram ! senså var jag med nån på tågets toa höhö ni fattar? jaja väktarna bah öh öh öppna förfan jag bah shiet helvete också. så börja han jiddra med mig , jag bah "LÅT OSS BAJSA IFRED FÖRFFAAN" omg asso.. väll framme i norrköping när vi skulle gå avser vi eliasligga på marken med typ 5 snutar över sig då fick jag damp och drog i snutarna dom bah puffa bort mig , så emilia börja käfta med horsnutarna dom var brudar med vettni dom är maktgalna förfan , så skulle vi gå därfirån så följer dom efter mig o henne . så ringer dom emelies morsa o grejer , ochså fick vi skjuss hem till vilbergen i majabussen jag bah "FUCK AINA FUCK AINA FUCK AINA" hela tiden haha. så spydde jag nästan på snutarna med . omg sinnesjuk kväll alltså! men det va kul iallafall (a) ah när vi va hos emilia spydde jag sönder i hennes dusch oc grejer hahahah shit . sen skulle vi upp halv 9 för att gå till skolan idag för det va öppet hus, va dyng trött. gjorde inte ett skit i skolan vi bah satt -.- sen drog jag hem , skulle egentligen tillbaka till stan men jag sov från 1 till 5 så missa sista bussen härifrån ..
men jaja vi ska nog ha lite kul imorgon igen så vi taggar det istället :D
gud nu ska jag sluta skriva förfan !
nåra bilder jag fick iallafall. enjoy förfan.









dom första 2 bildern aär från tågets toa påvägen dit.
dom andra är från ishallen eller ja arenan där.
bjuder fucking hårt på bilderna. ni får ha det så bra så hörs vi när jag har nåt mer att skriva!

peace out and fuck aina!

Kommentarer
Postat av: frida

du vet att man inte kan se bilderna va?

2011-11-27 @ 14:40:49
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAAHAHAHAHAHA vilken jäkla tuffing shiiit aså omg!

du är sjuk tjejen jävla fjortis vafan, om du hade kännt någon i norrköping så hade du fått jävligt dåligt ryckte men dock så vet ju ingen vem du är som tur!

hahaha jävla fetto vafan stoppa alla bilar i trafiken är jag förvånad haha nej absolut inte !

sluta sup också förihelvete du blir ju ändå aldrig full på riktigt som din förra suparfest du satt och spotta ut lite vattan i handfatet hahah fyfan bruden skaffa ett liv :) puss<333333333333

2011-11-29 @ 12:30:03
Postat av: emilia

Så knullade alltså med någon på toan? ;)

2011-11-29 @ 20:53:03
URL: http://emiliaabjorkdahl.blogg.se/
Postat av: Frida Bladh Rydén.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382129_2705321075377_1327266316_32997414_689728092_n.jpg

2011-11-29 @ 21:32:16
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0