right now bitch,

Hhej hej och åter hej :) förlåt för dålig uppdatering , men jag förstår inte det hära med blogg än.
 ah idag så vakna jag typ vid halv 1 . jag satt mig vid datan läste lite bloggar och aa det man brukar göra. sen blev det att fixa sig och in till stan med pappsen för vi skulle göra lite *hemligt* och sen kolla vi på iphone .  blir att köpa en sådan snart , men smart som jag är så förstår jag inte touch mobiler , men det är sånna smällar man får ta bara att lära sig . ah sen hem packa upp det *hemliga* sen kom bästavän till mig och vi kolla film fixa oss lite. sen nu är sitter vi hemma hos henne . hon ligger i sängen och är as förtvivlad över att det är endast nödsamtal . och jag sitter här och dunkar musik . och senare blire nog att se film och sova . för vi ska upp tidigt imorrn . eller tidigt och tidigt  vid 10 ska vi åka till stan och sola lite och blir riktigt bruna . och sen ska vi gå på stan , och se om det har kommit in några nyheter . aao det var nog det jag ville få sagt !

& jo till er som tror att ni är mittpunkten i mitt liv, kan jag bara säga lägg ner ! ha det bäst så kommer jag tillbaka lita på det  . jag är här för att stanna ;)
btw jag hatar låten : we no speak americano !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0