thaaa king :D

hallå bloggen .  fakta om "madelenerikséns" liv haha typ mjo.

glömde blogga igår, haha ne fult o ljuga . jag pallade inte :) 
det här ju sista veckan på praon & det här har varit skiit kul , vill inte tillbaka till skolan . fast är ju bara i skolan 3 dar sedan 3 veckors lov igen wiiihhh. stockholm och massa skoj då!
förrgår sov jag hos nathalie haha herregud alltid så jävla kul med henne fan garvar halsen av mig;o men vi är klockrena illafall(Y)
ahja nu har jag sett paradisehotel och en sak ska ni veta att LIN OCH ERIK ska vinna !
haha iallafall nu ser jag bonde söker fru , det sjukaste av allt fan mår dåligt att kolla på herregus;s
hihi väntar på maria wern ska börja , sen ska jag sitta och hänga vid ddatan, börjar ju 2 imorr fett skönt:o
ah men nu får nu hare gött kyssN byee:D {L}





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0