täppt i nosen :'(

halliiiiihallååå, alltså liksom typ bah :D ne men seriöst nu eh . heheh lite långt inlägg igår kände jag personligt .
men ao blogg är ju till för att skriva om sina dagar så gör väl det nu med antar jag :). idaag drog jag till skolan som vanligt men drog sen hem vid 10 typ , men vänta 45 minuter på buss -.-' aja sen hem kolla lite filmer , sen kom mamma med paus-sallad och witamin.  ao senare så kom pappas bror och min söta kusin  dom gratta pappa  & han fick lite champange och 5 000 . så fick jag 1000 kronor av min kusin hihi (A) betyder shopping , hehe vi tjejer lever för shopping right?:D <-------- min dag !
--------------------------------------------
 ah sen så fick jag lite söta skolfoton av sött folk så tänkte visa nåra :$

---------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------

söta ni är då :D



/madeleneriksén.                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0