vadå att vi inte gör saker tillsammans? VI BOR FAN IHOP!

-FÖRLÅT  mitt internet dog igår ;O så kune inte berätta den roliga nyheten :O snart kommer jag berätta den omg omg omgo mgo mg!:O

 vi ska till lisberg med klassen :DD:D::
omg så jävla tagg jag är! vi åker typ den 21 maj ? eller nåt. det blir våran klassresa , vi åkte på klass resa förra året med , haaha kan ni gissa vart vi var? såklart på liseberg då med:DDDDDD


- det var det jag skulle sagt igår . nu ska jag duscha gå och och gå, och tagga till np i engelska imorgon.....

SÅHÄR KÄNNER JAG NÄR NI PÅMINNER MIG OM ATT DET ÄR NATIONELLAPROV I ENGELSKA IMOROGN.

1 bild säger mer än 1000 ord ! pussssssss

(rubriken är menad till min mor som vill att vi ska på bio och shit i helgen-.- dah vi lever med varandra år in o ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0