shopp shopp!

nu mår jag bra ! har shoppat lite smått och gott alltid lika trevligt!
fast mamma säger nåra av dom är mina julklappar. även fast hon sa att jag inte skulle få några mera haha jaja vi ser hur det går!



flis tröja från monki marinblå as skön 450 kr

glittergrå tröja från verromoda180 kr

kläning från veromoda 300kr, den är genomskinlig på axlarna där!

tights från veromoda 80kr?

kortjtocktröja från gina 300kr.

två par tights från gina 200kr

julklapp åt farsan ! skiva höhö..

sorry frö dålig bildkvalite men bryr mig inte :)

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

Allt bra med dig? :)

2011-12-14 @ 19:42:55
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0