midsommar pahah bullshit annars.

aja glad midsommar iallafall.

idag har jag jobbat , jobbade med mamma på hemtjänsten o fyfan vilken dag det har varit ..
tog 10 bussen till stan , vi skulle gå på stan men när vi kommer fram så var allt STNGT? eller åhlens var öppet 1 jävla butik. det är öppet på julafton , påskafton , och allt annat , men inte jävla midsommar helgen fucking sämst!
aja jag köpte lite saker på åhlens iallafall .. mamma 2 alarm , så vi fick spring genom stan hela tiden 2 styckna hade ramlat fick hjälpa henne att ta upp dom . vi trodde ena killen hade brutit benet men nej då.
så var ute och sprang från 10 på morgonen till 10 på kvällen attans vad benen gör ont..
-nu kommer lite bilder från dagen . sen kommer andra bilder som inte gick o ladda upp igår!(har fixat det nu serrni)

första och sista bilden på min mamma när hon svullar pizza.

shopping, paraply 2 tändare/snygga tändare.


sen en grön resväska , som jag ska ha till mina planerda resor ni inte får veta än ;)

den är större irl.

mer bilder kommer snart.;)

så såg min midsommar ut:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0