hemma från thailand ;/

kom hem i söndags kväll sen så sov jag hos emelie igår t idag hade köpt lite saker åt henne som hon fick med.
ska väl berätta lite om thailand med, helt underbart säger jag bara ! det var 41 grader vartm och 27 grader i vattnet så sjukt varmt alltså. och träffa massa folk från norrköping också så har hängt med svenskt folk mest , men såklart med söta thailändare också! vi bodde i Kamala 10 min utanför paton , sjukt nice place!
och det jag gjorde i thailand var att shoppa,stekte!,färga håret,blekte tänder med laser,gjorde gelénaglar, gjorde 2 tatueringar. jag tror det var det mesta som hände! var borta i 2 veckor o 3 dar så har varit hemma snart 2 dagar i kalla sverige och nu känner jag bara att jag vill tillbaka igen haha :') flygresorna va så sjukt jobbiga speciellt påbägen dit då satt jag stilla i 13 timmar i rad ,fatta inte att jag klara det, påvägen hem så mellanlanda vi i dubai så det va skönare :) jaja ska kanske visa er lite bilder istället?
ENJOY (L)


försökte se glad ut när jag stod i rece i e tunn jacka klockan3 på natten xd

när vi nästan va framme vid arlanda.pappa träffa en kompis där som med skulle dit vi skulle så han bah kom och sitt o ta en fika, vi bah hinner vi det ? han bah jadå. sen när pappa va på toan hörde han "michael och madelen till gate 8 genast" pappa bah springer o hämtar mig, sen när vi ska in dom bah såhär sena kan man inte vara planet ska gå om 1 minut, så när vi gick på satt alla o stirra xd AKWARD

tog 1 bild på planet bara hehe ser förjävlig ut, men va piss trött!


så fort jag kom fram till hotellet gick jag o la mig vid poolen ofc;)

nästa dag gick vi såklart till stranden och stekte istället!

redbull som är förbjudna i sverige, självklart drack jag dom varje dag ! 4kr o 50öre kosta dom i svenska pengar!

bilden säger allt (LL)

the beach <3

fulbild, ville bah fylla ut bildbomben med en på mig:)

här är en bild från nån ö, som vi stannade på när vi åkte speedboat gick åthelvete fort! stanna på massa olika öar och gjorde massa kul:)

en konstig bild, innan jag skulle ut o supa skallen i bitar , haha ne men festa alltid på kvällarna!

vet inte vart den bilden kom ifrån, från nån av kvällarna iallafall.

en annan solbild från poolen, tro inte att jaglåg vid poolen all the time, pappa blev sjuk några dagar då låg jag där !


så gjorde jag lite manikyr på tårna med:)

en till bild jag tog innan jag skulle ut , och nej den är inte så kort.:)




det där va min vovve som jag döpte nisse, sjukt jävla söt varen!

där blekte jag tänderna med laser i nästan 2 timmar:)

vidrigbild precis efter jag blekt dom, men jag ska fortsätta bleka dom 2 månader till fick med mig saker jag ska sova med så dom blir skit vita , fiiiiiint:D


så ser naglarna ut fina va? jag vet , det tog 2h 30 min o göra dom haha, samma ställe som jag gjorde tånaglarna:)

här tatuera pappa sig , eller han fyllde i sin gammla blev himla bra , glömde tyvärr ta en bild på hans!


där tatuera jag mig, kändes inte alls mycket:) och där serni lite av min hårfärg typ rödbrunt med lite blont i hah, asso färga det ju inte avfärga ju mitt svarta hår, vill ju bli blond nu ;)

och där tatuerar jag mig på foten, fucking helvete vad ont det gjorde xd satt sådär typ hela tiden, och han som var medhjälpare där bah skratta haha xd

klart:D


och så ser dom ut nu :') på ryggen flagar jag så såg fläckigt ut så fick redigera den lite . men jag är dö nöjd "la familiga" vetyder familj på italenska !

och ja det var väl ungefär allt jag hade o erbjuda er! har iallafall haft det super bra !
det jag shoppad kommer imorgon för det här inlägget tog sina timmar haha !
kyyyyyyyyyyyyyysN eller "kapookahh" som dom säger i thailand:)

Kommentarer
Postat av: katz

Fan vad nice... vad kostar de ungefär att tattuera sig?? Åh hur mkt pengar ska man ha med sig.... jag tänkte ta med mig 10 tusen i shopping pengar och sen tänkte jag o min kille ha 15 tusen ihop för mat osv under två veckor räcker de??...... skulle bli tacksam för svar.

2012-02-01 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0