hej hopp:D

kom precis hem och tagit en snabb dusch, sitter och väntar på att svenska hollywood fruar ska börja!

dagen då.: skola på morgonen, sen dirrekt typ åka med läraren till min praktik, och jag fick praktiken på ett särdaghem typ , där dom gör massa praktiska saker typ som att måla på glas och gymma och massa grejer !
 sen tillbaka till skolan och göra massa tråk som vanligt. efter det tog jag spårvagnen o träffa emilia gick på stan köpte lite mer skit, kanske visar jag upp det jag köpt senare!
jaja sen hem till emilia där steffe hämtar mig,sen iväg till linköping till ikea o biltema tyckte det va ganska segt.. men alltid kul att va med babe, sen drog vi till han och käka och körde en snabbis hahah ;)
nu börja det hörs kanske senare .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0