helgen!

hej.. skäms lite hur uppadetrinen har varit, kan ju säga så mycket att jag precis kom hem iallafall.
igår va det ju fest hemma hos min pulla emilia, så fick skjuts in till stan så mötte jag upp nathalie. sen gick vi ner till rese, vi skulle planka men våga inte riskera böter på 800kr så vi tog en taxi från rece till hageby 150kr helllre de än 800.. ja sen va vi hos emilia drack o snackade o skrattade mycket, sen när allla va där så drog vi till nån krog där jag köpte fett med goda drinkar! men vi det här laget va småttingarna readan för packade så jag emilia o nathalie drog t spårvagnen, sen hann inte alla med så vi hoppa av hållplatsen efter , så vart vi så trötta på dom så vi gick in till stan xd sen har jag en hållucka 
mc kommer jag ihåg för då spydde mina flickor haha, så bestämde att fixa skjuts så dom kom hem iallafall:)


idag:
inte bakis , fett seg i skallen bara , vakna fan kl2.... o cirkusen va 4 i linköping, det va bara att astressa fittan av sig typ, han inte äta eller nått! sen kom stefffe halv 3 typ, rätt stressad o arg han med, hatar när det blir så :/ jaja men vi hann till cirkusen och det va jag glad över , jag hade iallafall jätte kul elefanter sjöfiskar o massa fränt! de va värt 380 kr :D

nu kom jag precis hem skit trött har precis duschat också! orkar inte lägga över alla bilder nu heller tyvärr:/ fixar det imorgon godingar. för nu ska jag lägga mig i säääängen o mysa med mig själv. puss

godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0