I WENT FROM ZERO, TO MY HERO!

hej på er, har jobbat lite på morgonen alla vet ju att cash is king , och om nån annan har nått nnat att säga så är ni kingen utan k ;)

har fetaste nackspärren eller vad det heter , kan inte titta åt höger måste vrida hela kroppen!
sen glömde jag blogga när jag kom hem igår också, och nej va inte ute hela natten, va ute 2 timmar, så skönt att bara sätta på sg ett par gympaskor o headsett och va ute o gå! livet på en pinne!
va inne i stan också ett tag förut , hinner med mycket ! just nu väntar jag på stt mamma o pappa ska komma hem med min sallad muuums!
ne nu ska jag ge hunden mat och ta en PK:D


orkar inte leta efter bra bilder, så bjuder på 2 naken bilder från thailand ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0