skriver av mig

vet inte vad det är med mig , känns inte som mig. mitt humör skiftar verkligen hela tiden , eller det är väll mer än bara humöret.
vissa stunder som typ nu. känner jag mig så så ensam. andra stunder vill jag bara bort från alla. jag kan inte riktigt hitta en balans där emellan. blir känslosam/arg/irriterad allt på samma gång , vet inte vad jag ska göra för att få bort det! känner mig så nertyngd av det , som en stor sten ligger över mig, fast inombords då. har testat allt gå ut o springa , lyssna musik , prata med nån om nått kul. hjälper för stunden men sen kommer det tillbaka igen. usch det är skit jobbigt . känns som: ångest, abstinens ,adhd allt .. just i denna stund äre allt. känner bara att alla sviker och skiter i mig.. men jag vet att det inte är så. men jag får för mig det bara..behöver komma bort härifrån ett tag alltså från denna stad komma iväg se annat , och inte behöva stöta på nån man känner.. skulle va såå himla skönt... men tror jag ska gå o lägga mig o försökaaaaa sova så jag slipper känna sånt skit.

värsta depp inlägg. men min blogg. skriver vad jag vill. hejdå fuck oofff
old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0