Too you

Själsfrände bästavän älskling förebild ae you name it ! Du är allt för mig , du är en dröm som blivit sann. Min prins! Skulle kunna springa jorden runt för dig , är galet kär i dig. Men som i sagor är inte allt alltid bra .. Perfekta är vi långt ifrån att va ! Men whatever vi är som vi är , du är den du är och jag är den jag är ! Du vågar stå upp för den du är du har en stark vilja och står stadigt på jorden , jag är trygg med dig du får mig le på ett såndär generande sätt . Fattar inte snart 15 månader tillsammans , kan inte förstå att det fortfarande är du&jag! Efter allt vi har gått igenom. Vi har seriöst gått loss på varandra men i slutändan kramar vi om varandra o ber om förlåtelse. Kommer aldrig släppa dig.
Du har verkligen öppnat nya sidor hos mig som jag inte ens trodde fanns. Innan jag träffa dig så hata jag killar jag ville såra dom , jag trodde inte jag hade nått hjärta på riktigt alltså , en kall person helt enkelt . Men nej nej så var ej fallet , du fick mig i brand ! När du dök upp i mitt liv insåg jag direkt att jag inte var nåt för dig. Du var alldeles för bra för mig . Jag lita inte på killar då. Men ju längre tiden gick så kunde jag inte få en dag utan tänka på dig. Mina vänner sa att jag va kär . Jag sa bara "sjuk ihuvudet eller?" För jag visste inte hur det var .. Visste inte hur det kändes .. Idag har jag fått känna precis alla känslor inom kärlek . Älska hata döda leva ! Men alla har vi bra o mindre bra dagar det är bara att stå upp och stötta varandra ! Saknar dig mitt hjärta vill ha a dig här nu och föralltid ! Du är bäst och jag älskar dig !
Xoxo
S❤


Kommentarer
Postat av: Nathalie Pirttijärvi

Awwwwwwwiii

2013-09-03 @ 17:23:02
URL: http://nattstad.se/nathaliepirttij%C3%A4rvi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0