what does the fox say?

hej igen fuckers!
har haft inpackning i håret så det är sjukt mjukt o leeent!

och btw vet ni vad? mamma sa att hon kunde betla resa upp till stockholm så jag kunde få bo där ett tag! blev överlycklig!!! hatar verkligen norrköping och alla städer som ligger nära.och ddet är många av er som redan vet det , jag kan inte bli lycklig i den här staden och det har jag vetat länge, trivs inte här för 5 öre. folket är allmänt trash kom igen, vart är vår stolthet  här i nkpg? finns ingen.. finns inte ett jävla skit att göra här! så jävla tråkig stad alltså. 
äckel hor kuk stad och människor gå o häng er skabb fittor
 

surt inlägg det blev haha, fett keffa bilder, men tröjan digga jag aillafall. brooklyn love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0