svar på tal ;

katz ([email protected]) om hemma från thailand ;/:
Fan vad nice... vad kostar de ungefär att tattuera sig?? Åh hur mkt pengar ska man ha med sig.... jag tänkte ta med mig 10 tusen i shopping pengar och sen tänkte jag o min kille ha 15 tusen ihop för mat osv under två veckor räcker de??...... skulle bli tacksam för svar.
IP: 62.220.181.199
svar; ja det var det absolut! ja jag gjorde ju två och det gick på 4 200 , vet inte riktigt hur mycket det är i svenskar ungefär 1 100 typ! jadu det räcker deffenetift . det gäller ju att pruta för dom försöker ju blåsa en. fast nu vet jag inte om du räknar i thai pengar eller svenska? men i svenska så kan jag nog säga att mat pengarna kommer räcka grymt mycket mer än i 2 veckor ! så ni lär överleva ! inga problem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0