finland ja0w.

 men hej igen , det va ett tag sen sist  . det sista inlägget skrev jag lite om helgen ,men det vart inteee så ;d
 jag sa nog att nathalie och jag skulle in till stan och sola och så vart men skit stressigt . för hon fråga om jag skulle med till finland , jag bah jamenvisst . så var det typ 1 timma innan bussen gick rån norrköping. då vare bara att åka hem slänga i lite kläder smink och allt det . så ah blev stressigt upp till stockholm , så vi åkte amorella till åbo en natt sen gick vi av där och bodde på hotellet som låg 3 steg från båten rätt skönt ändå ;d hotellet hette typ seaport hotel .  så var vi där packa upp lite vila i en kvart . sen skulle vi till mumindalen i finland . amen det är ju såklart ett måste när man är där;d hahah tro inte det va nathalie och jag som ville dit . isabella va med mä hon är 4 . hon tyckte nog det va skit kul iallafall. det va ÄCKLIGT varmt i finland . men aa kommer fan inte ihåg vad vi gjorde vi gick lite på stan typ missa alla bussar ;d sen åkte vi till hotellet där dom basta och nathalie och jag typ gjorde lite crack saker , xd sen klockan 7 på morgonen gick båten rån åbo till stockholm då hade vi sjukt bråttom jag och nathalie typ sov på terminalen . men sen vart det massa kul på båten med . och juste , jag strula med en as snygg 93;a grrr.  nu orkar jag inte skriva mer. och bilder kommer så småning om . så får bli nån random bild just nu. puss/madeleneriksén.

Kommentarer
Postat av: calle :)

söt (: <3

2010-09-02 @ 20:38:36
Postat av: calle :)

söt (: <3

2010-09-02 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0