modet natur vettu -.-''''''''''

hejhej bloggen . jag lova ju ett inlägg idag om hur det var på liseberg , jo bussresan upp var väl dom flesta peppade ( jag va inte en av dom för jag sov höhöh ) sen när vi va framme fick vi gå på stan innan och vi skulle hinna äta med på 1 timma och 30 minuter . men ah anna och jag åt på chinaresturang och sedan gick vi runt på avenyn ! sen hann vi inte mer så vi gick tillbaka till liseberg . sen när dom öppnagrindarna så kom moder natur in i bilden -.- det bara börja ös regna helt random , men då tänkte jag bara äh skit i det så anna och jag åkte allting ändå liksom , till slut såg man igen våra kläder HAHAHA , så vi köpte sånna där påsar ni vet x'd lite smått sött . aja orkar inte berätta mer det blir så långt inlägg då (a' men anna och jag åkte så gått som allt, är fan stolt över mig själv :d

blev ju typ inga bilder för sminket rann och kläderna blöta. ni förstår nog :')
  

// pusseN från mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0