turkigt

tjosan hur är det sweetie`s?:D



är i finspång haha vet egntligen inte varför är här med sanna , vi tog bussen och jag fick panik för trodde vi va helt vilse mitt ute i ingenstans vafan;o men sanna bah "lugn madde kugn " ah vi kom fram till finspång till slut iallafall höhöh. vi ska sova med ante och kevin här hos ante. lite rörligt inlägg jag vet det förlåt för det!! hahah iallafall vi har ehm.. varit ute och träffat nån linus rätt lamt ;pPpPppPpPp ikväll blir det nog inte så mycket sova av det , skit varmt och ah .... heheheh .
och nu kom jonte och hämtade sin data. och ante o kevin tar sannas saker så värsta panik haha eller något sånt.
shieeeeet jag vet inte ens vad jag skriver sorry ;dddddddddddddddddddddddddd
-----------------
men nyår då ? skulle egentligen tillbringat med frida . men blev inget. så får se vad som sker hittar säkert på nåt:D

aaja hjärtliga hälsningar från madeleneriskén sannaerikssonjonander ante o kevin...

BIIIGKISSS(k) och så har jag tyvärr inga bilder ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0