-|godJÄVLAmorgon|-

fyfan klockan halv 5 imorse gick jag upp till mamma och sa att jag mår skit. hon bah shit du är kokhet gå och lägg dig osv.. och valborg är på lördag fuck fuck fuck om jag inte blir frisk tills dess. ska iallafall va hemma från skolan idag och imorgon , på fredag ska jag bah va hemma och krya på mig som fan !

ah det var det jag ville säga , kommer nog inte kunna blogga om nåt kul om mitt liv dom närmaste dagarna så ni vet. men jag ska komma på ett annat sätt att hålla er sysselsatta tro mig!

ååh värdret är på topp vill bah upp och bada steka och allt. men ne ne ska ligga helt död här istället..

hoppas ni har det bättre än jag iallafall . peace out!


juste tröjan på bilden är ny från igår. hitta även grå "turkbyxor" på cubus rean !

Kommentarer
Postat av: Hanna stenberg

i stan elle? för ja såg den it i dag :( <3

2011-04-28 @ 17:21:32
URL: http://liivingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0