b-torp?

tja fan .

-Nu så är det påsklov äntligen !:D

aja igår , alltså fredags så var jag med nathalie vi var med simon lite typ till 6. sen skulle vi till mig och fixa oss innan vi drog till åby, vid 7 börja vi cyckla när vi var i åby ringde jag adam så förklara han vägen till ättetorp , så drog vi upp dit på vägen paja vi däcket så då fick 1 gå och en cyckla. på vägen upp ser vi kirre och henka som skulle möta oss , men när dom såg snuten drog dom upp igen fast vi sågs ju iallafall. vi fråga varför det var snutar , då hade adam slagit nån ali ttror jag han hette?  vi skulle gentligen bara upp dit och köpa cigg, men jag är  bomad därifrån så fick leta upp nån annan . Och det fixade jag lätt en snäll turk hjälpte mig med det ! vi orka inte cyckla hem direkt så vi chilla runt med alla andra 30 pers däruppe? rätt mycket omoget folk men vafan ibland kan man ju få "leka" lite hahah ! sen så kom pontus och oskar från vilbergen på moppe upp snacka med dom lite och så . 
nu ska jag däcka lite hehe medans jag ser på eva och adam på tv1 . kyss ! <3


gammalbild. har inte lärt mig lägga in bilder från min nya mobil ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0