höll på att glömma *host* *host*

jo.. ni kommer ihåg då jag dissa converse och sa att det va så fult och att jag aldrig skulle ha på mig sånt?
ehm jag kanske tog i lite vääll mycket ? aja till sak nu då . eh jag köpte ett par vita idag . och ska jag va allvarlig så va dom sjukt sköna och passa som handen i handsken , eller skon på foten eller vad ni skulle sagt ?

ska passa på att berätta lite om helgen och valborg, för kommer inte kunna blogga imorgon . imorgon på morgonen kommer nathalie med hennes mormor hit som skjussar oss till åby , därifrån tar vi bussen till stan , sedan ska vi träffa lite folk och gå på drömnatten och röja på borgen vid folkparken . efter ska jag och natta sova i åby någonstans? haha .


hoppas ni får en trevlig valborg <3




- ALLT ÄR VÄRD EN CHANS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0