madelen hissar och dissar .

tycker ni killar kan ta åt er lite extra mycket av det här. :)

 K A L S O N G E R      björn borg & calvin klein

 vs
jag dissar björnborg kalsonger . för det känns så 2007 ? små barn kan ha det , men på er som är 16 , jag menar kom igen om ni ska gå i häng måste ni ju bära ett märke med respekt .( då syftar jag på calvin klein )
därför hissar jag då calvin kleine . mycket snyggare lite dyrare men det är värt det . ska ni visa arslerna för oss gör det med S T I L !  demostrera lite med 2 bilder , killarna är det inget fel på:O men bara kalsongerna som sitter på David Beckham är okej !

så snälla ni killar lova att jag slipper kolla på era kalsonger och spy ?
släng björnborgen , inhandla calvin klein !

madelen tyckte till puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0