man mår som man förtjänar .

GLAD PÅSK !

heh, hej mitt folk . nu är jag hemma igen . så jag lovade ju ett inlägg och att jag skulle visa bilderna ?:)
men ska dra dagen lite snabbt nu då, vakna med nathalie och frida , sov max 3 timmar? igår var HEL VILD alltså tro mig jag svär! aja sts! sen fick vi leta påskägg hos frida så gulligt:') sen åkte jag med nathalie och dom hem till norrköping igen trångt och varmt och vi mådde piss illa. nathalie stanna och spydde 3 gånger ! stackarn jag mådde också piss men jag fick bara kvälvningar. sen skulle hennes mamma och petri göra lite saker så vi va hos nathalie ett tag innan dom skjussa hem mig med, och i bilen senare vart nathalie hel galen igen och stoppa ut huvudet ur rutan och skrev "MERA BRÄNNVIN" och massa .HAHAH skön b-rud det där!
imorgon kommer hon till mig igen . då ska vi köpa cigg , för dom är typ hel slut nu-.-
aja bilderna ;

här är från onsdag till torsdag hos jenny österberg<3





dette blev det eter en liten sväng på stan! det var lite kort våra dagar i bilder !
------------------
torsdag fredag och lördag ;








nathaliepirtijärvi claraeriksson fridabladhrydén sjukt nice kvällar!
<3

Kommentarer
Postat av: Hanna stenberg

vart haru köpt tröjan snygging ;*

2011-04-25 @ 22:59:57
URL: http://liivingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0