vadå skola imorgon då?

dålig uppdate jag vet jag vet .

 - igår drog jag och nathalie till ättetorp ör att köpa cigg, men både hon och jag va fett sega så när vi kom fram var det såklart stängt, så vi hängde med kirre hela kvällen/natten och andra små barn . det var typ hemsk jag "råka" älda ett litet papper i ett radus men jag hade koll på hela situationen så jag stampa licksom och släkte all äld men sen kom en blatte och skälde ut mig och kirre o nathalie även fast dom inte gjorde ett skit? ae han bah ska ringa polisen , sen bah ne jag ska ringa mina kompisar. och då vart jag rädd. hellre poliser än galna blattar efter mig , så vi sprang omkring och gömde oss för bilar och shit . hahaha . vi kom hem vid 3 somna vid 4a.
sen vakna vi idag och fixa oss snabbt pappa skjussa oss till ättetorp igen men då köpte jag bara cigg sen drog hem igen . nathalies mamma hemnta henne , efter det drog jag till simon och stekte sönder. sådär lite snabbt inlägg kände jag :) -

min data dampar fortfarande med bilder så får lägga upp nåt som inte har med inlägget o göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0