en veckas bloggtorka ! :O

asso shit , jag kan förklara! i måndags åkte jag o natta till kungsö, där vi stannade tills idag hahah! alltså en hel vecka. och jag vet inte riktigt vad vi gjorde där så länge, vi åkte grymma bilar, sladda /racea på nätterna osv osv!
han skjussa hem oss vid typ 7 idag kom fram halv 9 vid mig, jag duscha snabbt packa och vi drog t stan , natta skulle färga håret jag skulle laga tänder hos tandis. (läskigt vare, asso varför ställer dom frågor när dom har hela handen i käften . dom borde inte förvänta sig svar mer haha) efter det mötte jag mamma fick cigg pengar dricka o macka , bara för jag va duktig hos tandis haha ;') sen drog med henne ner t rece, vänta lite , tog språvagnen upp t nathalie. men hon va inte hemma! men det visst e jag så jag satt mig och sjöng i hennes trapp haha! sen kom hon, och vi drog på agustifesten , åkte karuseller, träffa folk, gick på marknaden . köpte canadagos tröja och en godis. sen träffa vi frida emilia, och yra runt med dom. asso kommer inte ihåg vad vi gjorde mer idag . för vi har gjort så jävla mycket ! men jag skulle sovit hos natta idag , men kvällen blev helt fuckedup och jag mådde piss och mina ben är förlamade och värker som fan , så drog hem. ajuste vi kolla på fyrverkerier också haha !

blir bara lite bilder nu för ska sova. så visar er resten imorgon typ:)








det får räcka, en bild är ecfter vi kom hem , vi hade allvarligt duschat ute, euw moder natur..


/ nu ska jag sova , hörs imorgon puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0