sådärja!

nu kommer bilderna jag lova er tidigare idag :)


2 bilder på emilia o emelie o mig sen vi var på maxi nån gång ? shoppas osv ja ni vet nog vad man gör på  maxi?


och 2 bilder på mig o emilia. efter maxi så gick vi på motorvägen till lager 157 hahah fett knas!

nån annan gång när jag va hos emelie så var vi ute med katterna  , och såklart springer dom iväg så då fick vi motion kna jga lova er hahah ! jag har typ bott hos henne , så det händer alltid massa saker;)

emelie o charlie hos mig, den dagen tror jag vi hade varit med steffani och paolina. sen så var vi hos krille och gjorde lite ! kan inte gå in mer på det här.



sen resten av tiden har vi supit sönder! haha kul som fan har vi haft , den sista bilder är från i lördags var kul ! har inget minne mer från det , hade däckat lite då och då xd men iallafal så sov jag kvar hos kristoffer :)

så det var det mesta , känns som jag inte har varit vid datan på evigheter men jaja. ska försöka bli bättre på att blogga! men nu blire inget mer blogg idag iallafall återkommer imorgon puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0