shopping är inte allt.. det är mer än så !!!

cha cha ! Just i detta nu sitter jag framför tv;n med datan i knät och en stor redbull i handen ! fett chill . jag hade lite energi idag så orka inte träffa nån ! men mamma tog med mig till hagebcentrum och shoppa massa och fika , lite smått snällt sådär ! kan ju passa på berätta vad jag köpte?
2 svarta vanliga tights !
1söt tjocktröja från gina.
1 tunika från gina.
och en tunika/kläning från gina !
sen 2 mascaror och volympulver !
1väska.
och earcutts ni vet ? (kan inte stava tyvärr) fast den är fake!
och ett skitt tufft halsband till hunden med taggar på ! haha
det va allt :D
 vet inte riktigt vad som händer imorgon , men det är sånt man märker !
& PÅ TORSDAG BLIR JAG 16 :D



 hoppas ni har haft en bra dag iallafall. puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0