Han.

vet inte hur man ska börja riktigt? tänk om jag säger nåt fel? tänk om jag ångrar mig? jag säger det som kommer från hjärtat nu . har ni nån gång haft riktigt starka känslor för nån , som ni vet att ni aldrig kan få? det har jag just haft . jag fick killen från en . vi börja snacka varje dag på msn , och på sms . skicka dom där jätte långa söta smsen till varandra. jag kunde bara inte få nog av dig . vi bestämmde att vi skulle träffa varandra även fast vi bor 80 mil från varandra . sen kom den dagen och vi träffades inte? då va jag ledsen hela den dagen . men vi tröstade varandra . sen börja vi säga "du är den bästa" " du är sjukt fin" osv.. jovisst jag mena det absolut, hoppas du med gjorde det ! varje gång jag kände mig depp och inte va på humör så var du alltid där i alla situationer . du var helt enkelt underbar på alla sätt. men sen så kom det en person emellan oss, som rörde till i grytan .(nämner inga namn) och allt blev riktigt jobbigt mellan oss. så helt plöttsligt blev det att vi inte snacka över hududtaget.. då försvann ala käsnlor. men sedan skrev du ett sms helt random "jag saknar dig." det va riktigt jobbigt för jag hade starka känslor för dig , du hade med det sa du . och avståndet mellan oss var det ända problemet då. visst klart finns det tåg . men saknaden skulle va för stark iallafall. så igår skrev jag såhär " älskar dig jätte mycket . men vill att du ska må bra & ha det allrabästa , vill att du hittar nån annan som du känner dig trygg med. det skulle göra mig glad .." även fast det va riktigt jobbigt att skriva så , så var jag illa tvungen . för killen är en sån som alla tjejer vill ha ! helt jävla underbar rakt igenom. så vi låg typ 2 timmar igår natt och smsade ! jag låg och grät hela tiden .  kanske kommer ångra att jag sa att det inte kommer hända nåt mellan oss . men vill bara att han ska må bra. mår han bra gör jag också det ! Men har alltid älskat dig & kommer alltid att göra också. ville bara få det sagt.
-Du vet vem du är !


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååå Madde då :\ varför har du inte sagt något?

Hoppas det blir bra!

Karm på gumman!

/ Felicia

2011-01-21 @ 21:14:51
URL: http://bellsidoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0