(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

förlåt jag typ palla inte blogga i helgen . hann inte . fy fy på mig!
fast nu är jag ju här .. vet vad ni tycker "WIIIHUUU" typ vavava?:D

fredag till lördag så sov jag hos sanna, tog bussen ´från resecentrum till henne . ah vet inte vad jag ska säga , vi kolla film snacka med folk , prata gammla galna minnen fääätt nice ju. sen på efter middagen på lördag åkte jag in till söderköpings mitt punkt typ , där va mamma o pappa mihih handla lite åkte hem, sen hann jag duscha äta 1 macka , sen knacka det på dörren . Det va söta lilla saknade frida ! jisses va kul det va o se henne . Hon sov här då vi knasa oss hela kvällen typ. va ute fota lite va inne fota lite . kolla filmer och skratta . & sedan på söndagen så va jag o frida på maxi shoppa massa fint. riktigt lyckad helg (Y) det va helgn i "litet"sätt :)


riktigt fialad prov bild. men hoppas ni överlever (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0