ooups

tja fan:)

förlåt att jag typ varit off i 5 dar kanske det har varit? men har väll inte hänt så mycket? dan efter sista inlägget så var jag i linköping på ikano huset shoppa typ 4 tröjer 2 byxer parfym och smink o smycken. men fanns inte så himla mycket fint ;o det jag köpte va mest onödigt typ;o aja , sen kommer jag inte ihåg så mycket . har träffat skönt folk lite då och då !:) och nu är jag dyng sjuk , fan det ville ja bli till skolan ! inte på slutet av lovet. aja nu sitter jag och äter milon och ser snuten i hollywood2 . och imorgon kommer saknade nathalie hit tror hon sover kvar här. så ska nog hitta på nåt skojigt ska ni se:) hörs kanske imorgon ha det bra puss!

& jag hitta några random bilder jag kan bjuda på !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0