hatar SNÖÖÖÖÖ

haej , shit jag är ledsen ayy jag inte bloggat. jag har typ glömt ;o
men har inte hänt så mycket på dom här 3 dagarna ? förrförr går va jag i linköping på ikano huset shoppa med min far , hitta lite fint 4 tröjer 1 par tights , sen smink och produkter övrigt. men fanns inte så mycket som jag trodde fan;o

och igår..  resturang med kusinerna , rätt nice.

och idag , skulle jag till frida. jag skulle va i söderköping vid 5 . så vi åkte så vi skulle hinna. sen påvägen , på nån rondell så sladda vi runt ett helt varv sen in i en snövalll;o läskigt va det ! så pappa våga inte fortsätta .. så kom aldrig till min saknade firda:(

och imorgon då, skulle frida komma till mig vid 11-12 nån gång, hoppas jag äär vaken då ^^ sen är vi här ett tag,se film eller nåt. sen tar vi oss till linköping till frida . sover där wiiiiih :D sen dagen där på  tar jag tåget hem , själv eller med frida (:

bloggar kanske när jag är hos frida.   as stor puss (K)


har fortfarande inga bilder. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0