hemma från stockholm !

åh jag saknar redan stockholm. vill bo där året om! hatar norrköping :( men aja, vad har vi gjort vi har shoppat , vart på krogar , festat träffat folk, k**r**t, jaja det har varit kul iallafall! nu gjorde jag en lång historia kort, men det tror jag ni tycker om mest ! så istället slänger jag in massa sköna bildet gott folk?:D










så såg det ut i lägenheten precis när vi kom in !
-





han va sjuktttttttttttttttttttttttt kul hahaha !<3<3




jordgubbsÖL as gott :D

vi va inne i östermalms kyrkan och köpte ljus och skänkte en tanke till norges offer!..






den bilden får typ avsluta denna bildbomb! puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia

du behöver inte skriva k*r*t = knarkat



stå fört istället.

2011-08-04 @ 00:19:58
URL: http://emiliaabjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0