Blir så jävla happyface , när allt går som det ska !:D:D:D

nu vet ni det . ja? att allt går så jävla bra :D ( typ allt, inte skolan dårå)

nu ska ni få veta lite ruliga saker !
 idag så gjorde det jag det som jag älskar att göra !! kan ni gissa vad? daah shoppa ju :D
as niciga kläder / skor . köpte sommar skor som var hur billiga som helst kosta 800 sen va det rea på rea priset :O såhär ser dom ut - jag älskar dom iallafall .
märke - tommy hilfiger ! 300kr
sen blev det en jeans jacka från cubus - hitta inte den som jag köpte på cubus , men ser ungefär ut såhär, fast den där är från gina. 300kr
och svarta jeans från cubus med. ni vet ju hur dom ser ut ?;) 200kr
och "turk leopard byxor" från HM- så ser dom ut , snygga? jag vet :) 150kr
och en söt bh från HM  med , fanns inte på internet ! 130 kr
det va ungefär det jag inskaffade idag :)
-------
 och på tisdag då . då ska jag till lisa ( min personliga frisör) hon jobbar egentligen inte då fast hon går till affären bara för mig sweeet . då färgar jag mitt hår möörkbrunt med lite röda nyanser & mitt löshår. wiie !(L)

ah det va allt för mig ! nu ska jag ha hemma spa som jag alltid har på söndagar ! blir inge mer bloggande för mig idag . så jag måste slänga in en bild  också !:D


ha en äckligt underbar kväll och glöm inte att kolla solsidan sen med (I) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0