fuck you rubrik!

Hellluuu

-dagen har varit skit skön ! snackat om modevisningen & spexfotot :D jag ska va modell på modevisningen . och på spexfotot ska jag va fjortis hahah (Y)

-och min frisörtid sköts fram till imorgon efter skolan istället.  Det funkar för mig. ( alla tror att jag ska färga håret svart och göra sidecut) hahaha men ärligt? tror ni det om mig.? ;)

-& ajuste en sak till. vi ha rju lägenhet på södermaln i stockholm ´(fast vi delar den med min moster) så i sommar kommer vi inte kunna ha den så mycket...
fast då får vi låna pappas miljadärkompis lägenhet på östermalm istället. FETT NICE? så ska jag mamma och nån kompis bo sätta oss där några veckor i sommar .  låter bra !

vill flytta tillbaka dit igen :(
just nu bor jag här ...

jag gillart inte . hultsbruk suger .. ligger utanför äckelåby.. men aja drar så fort jag bllir 18 :D

nu har jag skit tråkigt typ. vi har beställning = fest där nere . alltså det är folk som bokar halva huset så serverar folk osv osv..

aja fan vad jag babblar?;O nu får det räcka ha det bra (K)

kisses bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0