HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA?

 HAHAHAHAH kolla vad jag hittta . 
jag fucking dööööööööööör .
jag va bara tvungen att visa er ! och btw vad tänkte jag med det är en kåtp12 som sjunger om tjejer?;o
aja whatever . :D



det är den här låten ;

Alla pratar om kärlek, mys och gos och tjaffs.
Men allt jag tänker på är hårdporr, och massa elakt taffs.
Ta tjejerna på brösten och höja rösten.

Jag vill knulla dom som ler jag vill höra dom skrika mer och mer
Livet är en våldtäkt det är inte skönt om hon inte är spräckt.
Jag vill knulla dom som ler jag vill höra dom skrika mer och mer
Livet är en våldtäkt det är inte skönt om hon inte är spräckt.

Jag går på fester, fester för dom små.
Om jag har jävligt tur så får jag med mig två.
Fyller flickorna med sprit och utför sen min onda rit.

Jag vill knulla dom som ler jag vill höra dom skrika mer och mer
Livet är en våldtäkt det är inte skönt om hon inte är spräckt.
Jag vill knulla dom som ler jag vill höra dom skrika mer och mer
Livet är en våldtäkt det är inte skönt om hon inte är spräckt.

Efter helgen är jag jävligt nöjd.
Men det blir fest igen och då blir det fröjd.
Ser flickans nakna kropp blir spetsad av min grova snopp.

Jag vill knulla dom som ler jag vill höra dom skrika mer och mer
Livet är en våldtäkt det är inte skönt om hon inte är spräckt.
Jag vill knulla dom som ler jag vill höra dom skrika mer och mer
Livet är en våldtäkt det är inte skönt om hon inte är spräckt!!!!!









Kommentarer
Postat av: ,

hahahahahah sött

2011-03-24 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0