madelen hissar madelen dissar .

årets diss går till ;

usch och fy för converse ! alltså jag har aldrig gillat converse vet inte varför. kanske är för att alla har sånna precis alla. och varför ska man ha sånt alla andra har?;o och sjukt med fult är det med. skulle aldrig ge 700kr för ett par converse , haha jag har aldrig haft nåt par. kommer nog heller aldrig ha nåt heller. jag nöjer mig med hm dojerna som ser exakt lika dana ut i mina ögon förutom den där stjärnan som inte finns på dom. ne DISSA CONVERSEN i somma är ni snälla. står inte ut med att se dom på era fötter längre:)

jag hissar ;

mörk mörka ögonbryn! otroligt snyggt. det formar ögonen på ett fint sätt. bode blondiner och mörkhåriga borde bli tvingade till att ha mörka öhonbryn . licksom hur snyggt är det med skiiiit ljusa ögonbryn som knappt syns??? blir ingen passion i ansiktet . ser hel dött ut licksom. !!!!!

SÅ NU VET NI VAD NI SKA GÖRA ! FINPA CONVERSEN OCH FÄRGA ÖGONBRYNEN MÖÖRKA !

madelen tyckte till. puss !

Kommentarer
Postat av: Hanna stenberg

MADDE!! DU KAN INTE HATA CONVERSEE, JA ÄLSKAROM, HAR TRE ST (A)



ställ en fråga eller flera i min frågestund hjärtat ? :* <3

2011-03-28 @ 13:25:18
URL: http://liivingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0