övertrött överarg håll er borta !nrkegtösjhyöoghui

 gaah vad är det med mig ? mitt jävla temprament .  aja nu ska jag skriva ordentligt iallafall ( som jag inte gjorde i förra inlägget)
blev ju inget mer inlägg igår vet inte varför faktiskt. förlåt mig !
ehm vad ska jag säga för kul som har hänt mig? jo juste löshåret har kommit iiih :D fast dock inte hem till mig. hem till fridas farmor typ? för beställde det ju hos henne. men ska träffa henne imorgon och få det så ska jag lämna hennes pengar jag fick av alicia för fridas löshår då. haha rörigt?
ska bli najziiie med långt hår igen !!!

tror inte jag bloggar mer ikväll. är ju på pms humör. orkar inte ta upp nåt i bloggen !

slänger in några bilder på mig som blond och löshår , tyckte det passa fint nu !

!

SÅDÄR JA ! NU KAN NI FÅ SKRATTA GOTT IALLAFALL ! kisses

Kommentarer
Postat av: den snygga skåningen!

fan vad snygg du e !

2011-03-10 @ 19:43:34
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:24:59
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0