sammanfattning !

ojojoj vad jag inte har bloggat ;o har inte hunnit .. men nu så kommer sammanfattningen av helgen !

fredagen; så börja det med skola , chilldag iallafall. sen efter det hämta papi mig åkte och handla rebull så jag skulle piggna till. sen hem fixa mig så fucking snabbt jag bara kunde haha hade licksom 2 timmar på mig och jag skulle locka håret och sminka om mig. fatta vilken stress jag hade! men iallafall så skulle jag va hos felicia klockan 5 jag kom 5i5 så kändes skönt och då va redan jenny och sofia där, sen efter mig kom emilia. ah klockan halv 6 hade vi bokat bord på åbykrog det va jätte mysigt , vi gjorde ju också såklart bort oss som vanligt ! HAHAH.efter nån timma där, så drog vi till stage på hulta. lite smått kul sådär. träffa lite folk där med! sen blev det en vild prommenad hem till felicia igen . när vi va hemma så badades i bubbelpool i 2 timmar;o men mysigt iallafall. efter badet va alla skit trötta så vi la oss och försökte prata hahah men  alla bah däckade rätt snabbt ! hahahah . ungefär allt !

Lördagen; så vaknade jag hos felicia. vaknade av att emillia låg och peta mig i ansiktet hahah wtf? aja gick upp med henne såg lillasjöjungfrun på tv heheh. sen kom dom andra en efter en . vi gick ner åt frukost alla va lagom trötta också  haha. senare så fixa vi oss lite så kom papi och hämta mig . när jag kom hem sov jag i 2 timmar sen väckte mami mig och fråga om jag skulle med in till stan , hon skulle jobba och papi skulle göra nåt annat. så då klev jag upp och följde med. vi hyrde film och lite annat mys. jag kolla på the back up plane , med jennifer lopez . as bra ni borde kolla den ! sjukt med kul. sen kolla jag på den , sen plötsligt va klockan kvart över 8a då var det dags att hämta mami . vå åt lite på stan med . efter det så däckade jag totalt igen .
 Söndagen; idag så vakna jag eh typ nyss? vet inte vad som händer idag . ska plocka ihop grejer till spexfotot . kanske blir in till maxi också ! nu ska jag äta frukost . vet inte om vi hörs senare , kanske ?


bajs bild bjuder jag på också <---         puss !!

Kommentarer
Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

sv; Visst :) Lägg till mig & säg till så lägger jag till dig :)

2011-03-21 @ 10:04:46
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0