stick i fingret och pet i halsen .. buhuu:(

förlåt förlåt förlåt för skit bajs fittig uppdatering..
nu ska jag berätta vad som hänt mig! i tisdags vakna jag upp dyng svettig och helt förstörd i ansiktet , lite ont i halsen . men jag tänkte fan inte mer på det! liksom smink döljer allt och det gjorde det jaow! under dagen blev jag hängigare så pappa hämta mig vid halv 1. i duschen hemma så kolla mamma i min hals och såg att mina halsmandlar var hur stora som helst , mamma ringde vårdcentralen . och idag var jag där. dom fucking stack mig i fingret , och peta med en pinne i halsen på mig;o och det visade sig att jag har KÖRTELFEBER och dom bah ah det här kan hålla i sig hur länge som helst , och det finns ingen medicin åt det här , det ska läka av sig själv!
det betyder att om jag inte blir friskare tills på fredag . kan jag inte gå modell,inte va med på min kompis födelsedagsfest, eller va med och supa på åbydan :( fuck life .

men vet ni vad jag tror? eller jag är typ 99% säker att jag fick det här från 100%party på borgen , för när jag satt på vårdcentralen så såg jag 2 andra som var på 100% och gjorde samma saker som jag . fan att jag strula med folk där inne ! ååååååh snälla DÖDA MIG NÅN?!?!?


vet inte om jag orkar blogga på några dar , men kan försöka för att inte förlora alla läser .
ha det bätttre än mig puss

Kommentarer
Postat av: chris

skulle vara riktigt dumt att slå till polisen, då hade du fått mer en bara böter kan jag lova;)

2011-05-26 @ 13:54:49
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0