dagens sjukaste inköp?

tjo tjo era fittslickare! SOM SAGT jag är fortfarande sjuk så blir ingen skoila för mig imorgon , och idag ehm åkte vi till sttadium outlet köpte en onepice där sen gick vi till rusta köpte lite saker t rummet där med !
och snart blire att köpa en dubbelsäng till mitt rum göra om lite och grejer vettni;)
sen maxi en snabbis träffa gött folk där:)( men va med mamma) min milf morsa shoppa sönder på gina , jag köpte inte  ett skit där, där emot blev det en mössa från glitter . aja ni får se :D




dagens utseende , ingetmärkvärdigt är ju fortfarande sjuk så!

1;onepice/sparkdräckt 450kr as skön!
2; mössa med toss på 150kr? glitter fin fin !
3;massa medicin till mig.. knarkar sånt just nu om ni vill veta..

ah det var väl allt typ, kanske bloggar senare om jag pallar kysssn !
(igga mitt face på bilderna , fastna it på bilder idag ..)

Kommentarer
Postat av: julia ♥

fin blogg tjejen :)

2011-11-06 @ 23:49:28
URL: http://nattstad.se/juliaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0