Good feeling !

tjotjotjo, tjejen med körtelfebern här jaow. haha ja ja. idag har jag variit i stan (och nej inte med folk , med mami o papi så ni som jag skulle vart med behlver inte bli arga:) ) ah vi åt på resturang och va på mormors grav saknar henne otroligt mycket , sjukt med mycket folk vare iallafall träffa sandra där med kul!
imorgon ska jag lämna in datan eller köpa en ny, själv hoppas jag ju klart på en ny mohahah.
nu kommer bilder upp som jag inte orkat ladda upp ,pussN


när jag och emelie va på stan en snabbis, hon färga ju mitt hår med sen nicee att va svartskallen höhö:)


klassfotot hade ju kommit också , fail hah vi är faktikst mer i klassen men bara oftas vi som är där;d tycker jag blev ovanligt ful på den där bilden men jaja sån är jag ;D


jag lever för nässpray nu kan jag lovar er;o beroooendeframkallande.nu!


2 bilder från när vi satt på tåget till linlöping, emie ville inte va med på bild! och tog aldrig kort på killarna, finns ju annat att tänka på än att ta bilder på allt o alla;)


och så såg ja ut idag typ , inte den vackraste men jag pallar inte fixa mig när jag är sjuk!


nu blire att krypa ner till en film och benojerrys , måste bli hel frisk t nästa helg, tveksamt men inte hopplöst !

nu räcker det , men så har mina dagar sett ut i stortsätt i bilder iallafall! jag bloggar kanske mer senare om jag har nåt vettigt att skriva kyssssssssssN <3

Kommentarer
Postat av: Silvia

Hej ville bara säga detta. Du är jättefin och jättesöt. Du har en jättefin blogg :). Din blogg är en av mina favoritbloggar.

2011-11-13 @ 18:10:29
URL: http://slm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0