JAG LEVER OKEEEEEEEEJ?

jaow rubriken säger allt jag vill ha sagt! helgen var galen som fan och som vanligt, gjorde ju ett inlägg från kirresplace, då vare ju lite förkrök . sen drog vi till albert , när klockan va 10 så var det smockat med folk herregud va trångt det blev . lite tjaffs med ju haha men sånt tillhör ju . "din dumma hora" pft!
aja kommer inte ihåg så mycket har blåmärken och sår på hela kroppen haha, men sen sov jag hos rickard vi fick skjuss av danne trångt som fan i bilen fick sitta på varandra spyfärdigt som attans . men spydde faktiskt inte yeah ! aja , jag ska visa er lite bildkommer hem , så ni får stå ut tills dess!

kanske blir att gå på stan med emilia efter skolan om jag orkar jag är ju dyyyyyng trött ! men fuck vad jag blabblar men peace out !


med dom bilderna vill jag säga kysssn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0