årets bästa inköp?

tjooo, sorry updateN suger ganska hårt tyvärr alltså. men inte mitt fel:( men iallafall idag efter skolandrog jag och emilia alexxandra och patricia t stan , sen kom natli, sen drog dom så då köpte jag en vinter jacka äntligen typ, bytte jacka direkt haha såå jävla kallt nu ju .. sen träffa vi nån frida också , vi drog t mc för hon skulle äta, sen träffa vi annat folk med nice ncie ! men hör kommer jackan ;d


jacka veromoda 800kr marinblå . vad tycker ni? jag älskarNNNN!
såhär ser den ut på...

vet att mina trosor syns haha , men orkar inte bry mig,hoppas inte ni heller gör det !
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss typ ?

Kommentarer
Postat av: ae

har blogg nu sötis <3

2011-11-01 @ 00:39:00
URL: http://annaekmann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0