HEMMA !

kom hem för 30 min sen , har duschat och packat upp och så! innan jag berättar det jag gjort så måste jag bara säga , shit vilka underbara läsare jag har, super glad att ni kommenterar och sånt ! och ni som ville lägga till på blogglovin så kan ni lägga till mig nu så lägger jag till er sen :D har inte riktigt tid att svara på alla kommentarer så skrev det här :D<3

vi åkte ju i fredags , sjuukt jobbiga snubbar som satt bakom oss på bussen , dom tjata håli skallen på mig! aja sen var typ bussen försenad så vi fick gå på båten direkt, vå åkte vikingline mariella, brukar inte åka dom skitbåtarna , jag trodde det var typ kärring/gubb båt, men vart överraskad över hur många snygga killar det fan s;o orkar inte ta vad vi gjorde under dagarna på båten , men vi gick ju iland i helsingfors och då passa jag och mamma på att shoppa höhö självklart ! lägger upp det efter det här inlägget annars blire skiiit långt!:)


















haha nu får det fan räcka, hoppas denna bildbomd ersatte den dåliga uppdatteringen i helgen? :D
nu måste jag göra annat! kyssn !

Kommentarer
Postat av: alba-music is my language and dance is the way I walk

Hej!

det finns en asgrym sida verkligen där man kan få en gratis domän asså du vet t.e.x. ".se" :D

tycker du ska bli medlem där !http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3298 man samlar poöng och när man har 300 poäng får man en gratis "domän" de är ju mycket snyggare att ha det än att ha .blogg.se eller hur! :D



Sen finns det en annan grym sida jag tycker att du ska bli medlem på:

Man samlar poäng och får presentkort!

Samlar du till 40 000 så får du presentkort på åhlens, kicks, hm, gina eller Nelly.. som start får man 5000 poäng, om man skriver i andras logg så får man 5 poäng, svarar man på dagens fråga får man 15 poäng, gör man erbjudanden så får man 150 poäng... lägger man till vänner får man 10 poäng.. & massa annat :D:D

om du klickar på min länk så får du 5000 poäng direkt!!

http://www.gratismakeup.se/?r=257478

2011-09-25 @ 17:42:51
URL: http://dansprinsessaaa.blogg.se/
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Snygg tröja på sista bilden!

var e den köpt? :) <3

2011-09-25 @ 23:41:51
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexiga duu ;)

2011-09-26 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0