till lung, t stress på 1 sec

tjo bloggen, just nu sitter jag i skolan skit lame . trodde vi skulle få riktig "stylistlektion" men nae, han ska prata med var och en om vi har hittan nån praktikplats, men fuck han jag har ju redan hitta en , men han skulle tydligen snacka med mig iallafall haha trögfattad-.- eh ah sen gå jag väl em eller nåt ? och ja, i helgen ska jag nog "rymma" wow eller hur? mer om det när det närmar sig! ointressant inlägg men vi försöker förlänga tiden. går väl sådär haha. alla andra sitter ju vid fb men nja den skiten har ju inte jag mohaha försörjer mig helt på bloggen jaow hahah. omg shiit mitt möte börjar nu shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit hejdååå
"""""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0