BÄÄÄÄÄCK

heej , min data har inte funkat tyvärr därför det inte blivit nån bloggning , och btw det här känns rätt så 2009 att blogga .. tröttnat jatack. bloggar bara av 1 anledning att jag kan kolla på sånt här efter typ 1-2 år :)

jag har festat åkt bil och det har varit galet kul kan jag säga haha! och vet ni vad ? IMORGON ÅKER VI TILL JÖNKÖPING PÅ ELMIA !! haha bil mässa , race , träffar och massa feeeeest så jävla kul ! jag och emelie åkermed kalle och hans kompisar ae fyfan vad taggad jag är !

och det var nån som kommenterade att min blogg blivit tråkig för jag inte bloggar varje dag och lägger upp videoinlägg och för att jag åker bilar ? kan ju bara säga sluta läsa min blogg då, för kommer inte blogga mer och kommer verkligen inte sluta hänga på ok för det ;)

och ajuste jag är inte rödhårig längre haha trivdes inte så färga skiten svart heheh :D
lite bilder från veckorna:)










däckad? ja..

så nu orkar jag inte mera :) nu ska jag duscha packa och sen dra till stan så puss påre :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska sluta älska dig när en stum man säger till en döv kille att en blind person såg en förlamad kvinna gå på havet..

2012-04-06 @ 14:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0