we gonna party till the cops come!

suger på att blogga gud jag vet ! men har alltid nåt att göra så har inte tid med skiten längre men nu är jag hemma och själv så då passar jag på :D inatt sov emelie hos mig så har inte alls sovit kmt .. helt död var jag i skolan men sånt man får ta fan. resten av veckorna kommer jag inte ihåg så mycket av .. galet av festande iallafall ! OCH I HELGEN BLIRE PARTYYYYY TILL 100% FÖR BLIR 17 ÅR DÅ! så då jävla !

aja det kan jag berätta om efter helgen istället. efter skolan idag så åkte vi till maxi och fick lite fint av pappa bah för att jag snart fyller år hihi . så köpte vi en våg med, ajuste ni vet ju inget jag hård bantar ju nu , har gått ner 6 kilon på 3 veckor happyface ;)

detta blev det !


partykläder;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0