akut opereras imorgon kl 07;30 ...

för halsen nivet ? har ju väntat dö länge. men dom ringde tydligen på förmiddagen idag och bah kan nu komma imorgon . tacka såklart ja för har sån smärta så jag bara vill hoppa ut genom fönstret !!

jaja nog om det . ida är jag hemma .. som jag inte varit på länge . orkar inte berätta vad jag gjort för kul den senaste veckan lever bara livet nivet ! men igår var jag med natta steffe benjo o ante vi shoppa lite käka gleeed. sen träffa vi lite folk haha kaos ja tack tack ändå ;p sen slagga jag hos natta vi hade det allmänt mys så länge sen vi sågs osv , vi tog ganska mycket bilder tänkte bjuda på några nu ! enjoy bitches:D








sååå söta vi är :D dom får räcka för tillfället!

har nyss solat i 1timma nu sitter jag och bleker tänder måste va fräsch inför imorgon ;)

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0